Loading
  • +45 71 74 72 12
  • hej@medievaekst.dk
  • TrustPilot
  • Filoverførsel
  • Fjernsupport
  • hej@medievaekst.dk
  • +45 71 74 72 12
Medie Vækst ApS
    • Søgeoptimering
    • Tekstforfatning
    • Linkbuilding
    • Google Ads
    • Facebook Ads
    • Instagram Ads
    • LinkedIn Ads
    • Snapchat Ads
    • TikTok Ads
    • Hjemmeside
    • Webshop
    • Logo design
    • Hosting
  • Omkring
  • Kontakt
  • Uforpligtende samtale
  • Cookies

Handelsbetingelser

Handelsbetingelser for medievækst.dk – En del af We are Digital ApS

Disse handelsbetingelser (”Handelsbetingelserne”) fastlægger de nærmere vilkår for We Are Digital ApS (”We are Digital”) levering af ydelser tilsine kunder (”Kunden”), og indgår som en integreret del af kontrakten (”Kontrakten”) med Kunden og We are Digital ApS samt eventuelletillægsaftaler.

Aftalen accepteres mundtligt eller skriftligt af Kunden og under anvendelse af disse salgs- og leveringsbetingelser medmindre andet er aftalt medKunden. Tilbud fra We are Digital ApS er uden forbindende, med mindre andet udtrykkeligt er tilkendegivet. We are Digital er kun forpligtet afordrer, der af We are Digital er bekræftet på utvetydig måde over for Kunden.

Binding og Opsigelse. Aftalen løber indtil den opsiges af en af partnerne. Såfremt kunden har valgt supportaftale til sin hjemmeside, kan aftalentidligst opsiges efter 12 måneder. Herefter gælder den normale opsigelsesvarsel, som er specificeret nedenfor. Opsigelsen skal være skriftlig påmail. Opsigelsesvarsel er løbende måned plus 1 måned efter eventuel bindingsperiode er udløbet.

Rapportering & Kommunikation: Rapportering sker som udgangspunkt, og medmindre andet er aftalt, en gang pr. måned. Der fremsendes etlink, eller et log ind, alt afhængig af hvilke produkter der rapporteres på. Aftalen indeholder løbende kommunikation med specialisterne og er en delaf de timer som er afsat i budgettet. Vi anbefaler at samle spørgsmål i en mail eller samtale for at undgå ineffektivitet og spildtid, så vi kan opnåkoncentreret og målrettet arbejde på dine kampagner.

Vejledning: We are Digital ApS vejleder kunderne. Det er kundens eget ansvar at holde sig opdateret om lovgivningen. We Are Digital kan ikkeholdes ansvarlig hverken ved direkte eller indirekte tab når vi vejleder kunder.

Udvikler & Programmering: Aftalen indeholder som udgangspunkt ikke udvikling eller programmering af eksisterende eller ny hjemmeside.Såfremt andet skriftligt aftales, vil dette fremgå af kontraktens side 1.

Garantier: Der gives ingen garantier for bedre placeringer eller flere kunder ved marketing tiltag. Det er dog We are Digitals største og eneste mål,at skabe vækst for kunden.

Ophavsretten og brugsret til tekster, analyse og arbejde overdrages først til kunden når betaling er modtaget.
Databehandlingsaftale: Al databehandling foretages i overensstemmelse med vores til enhver tid gældende databehandlings aftale, der anses for vedtaget mellem parterne. Aftalen fremgår af vores hjemmeside medievækst.dk/Data

Rekruttering af medarbejdere som arbejder hos We are Digital er ikke tilladt under aftalens løbetid og 12 måneder herefter. Det gælder jobtilbudindirekte eller direkte, eller henvisninger til jobannoncer eller lignende tilbud som freelance arbejde. Overtrædes denne del, medfører dette enkonventionalbod på 150.000 kroner for hver overtrædelse. Ønskes ansættelse af en bestemt medarbjeder, kan HR kontaktes.

Erstatningspligt & Ansvar: For fejl begået af medarbejdere hos We are Digital, som f.eks. Tekstforfatning, sletning af produkter, fejlvejledningeller lignende, accepterer kunden en maksimal erstatningspligt, direkte som indirekte på 50% af det samlede betalte beløb til We are Digital for deseneste 12 måneder, dog maksimalt 200.000 kr. Eftersom linkbuilding strider imod Googles retningslinjer, kan We are Digital ikke gøres ansvarlig.Kunden kan fravælge linkbuilding, hvis kunden ikke ønsker denne form for søgemaskineoptimering.

Køber kan ikke gøre We are Digital ansvarlig for oppetider og sikkerhed omkring driften af det udviklede. We are Digital forbeholder sig retten til atforetage reparationer, udføre vedligeholdelse eller lignende med driftstop til følge, uden at kunden kan gøre krav gældende. I sådanne tilfældetilstræber We are Digital at varsle forud for driftstop.

Budget til eksterne medier (Spend): Kunden betaler selv forbrug/budget/spend til Google, Facebook, mm., som betales direkte til de steder hvorannonceringen indkøbes. Det aftalte månedlige budget kan variere, da medier som f.eks. Facebook og Google kan hæve budgettet i mindreomfang, selvom det kommer over det maksimale budget pr. dag/måned. Specialister og kunden må hæve eller sænke budgettet pr. telefon udenskriftlig dokumentation, da man selv kan følge med på sine egne kontoer i forbruget. We are Digital tilbagebetaler ikke merforbrug, da spend altidkøbes ind på kundens egen konto, hvor kunden selv har medansvar for at følge med i forbrug.

Case: Ved aftalens indgåelse accepterer kunden, at We are Digital ApS må bruge denne case som reference.Priser og Levering: Alle priser i denne aftale er angivet ekskl. moms.

Medmindre parterne har aftalt en leveringsdato, sker levering senest 30 arbejdsdage efter aftaleindgåelsen. En hjemmeside betragtes som leveretså snart kunden har modtaget første designudkast. Har kunden købt annonceringsydelser i forbindelse med hjemmesiden vil disse påbegynde nårlevering af hjemmesiden har fundet sted.

Såfremt aftalen udelukkende omfatter annonceringsservices, vil der være tale om en månedlig service, og levering vil ske i løbet af hver måned.Levering af hjemmesider sker til et testdomæne, mens levering af Facebooksider sker direkte på kundens Facebookside.

Kunden kan ikke påberåbe sig forsinkelse eller mangels beføjelser, såfremt kunden måtte have rettelser til designudkastet. Rettelser kan alenevedrøre det visuelle på hjemmesiden.

Kunden giver We are Digital adgang til Kundens hjemmeside, således at We are Digital har mulighed for at foretage de tiltag, der er nødvendige forat opfylde Aftalen.

We are Digital er ikke ansvarlig over for Kunden for tab, mangler eller forsinkelse, såfremt der ikke er adgang til Kundens IT-system, søgemaskiner,digital infrastruktur eller lignende eller der på anden måde sker nedbrud i IT-systemer eller internetforbindelse.

Reklamations- og undersøgelsespligt: Kunden er pligtig til at undersøge produktet straks ved modtagelsen og senest 8 dage efter modtagelsenat reklamere over enhver mangel. Overholder kunden ikke de anførte frister, fortaber kunden retten til at gøre manglen gældende.

Fakturering og betalingsbetingelser: Aftalen faktureres forud for perioden. Det vil fremgå af kontraktens side 1, om aftalen faktureres månedligtforud, eller årligt forud. Betalingsbetingelserne er netto 8 dage. 1. rykker fremsendes 3 dage efter forfaldsdato, hvorefter der sendes rykkere hver10. dag med rykkergebyr på 150 kr. We are Digital er endvidere ved forsinket betaling berettiget til et fast kompensationsbeløb på kr. 310,00 pr.gang kunden betaler for sent.

Manglende overholdelse af We are Digitals betalingsvilkår anses som væsentlig misligholdelse, der berettiger We are Digital til at standseyderligere leverancer samt til at kræve ethvert tilgodehavende, forfaldent som uforfaldent, indbetalt straks. Ved 2. rykker har We are Digital ret til attilbageholde arbejdet indtil fakturaen er betalt, uden kreditering af fakturaer indtil opsigelsen træder i kraft.

Efter 3. rykker indsendes sagen til inkasso uden yderligere varsel, og i dette øjeblik betragtes aftalen som opsagt med 1 måneds varsel plusløbende måned, dette informeres kunden ikke om. Ved forsinket betaling beregnes morarente på 2 % pr. påbegyndt måned fra forfaldsdagen atregne. Tvister mellem parterne, der ikke kan afgøres i mindelighed, skal afgøres ved Retten i Aarhus under anvendelse af dansk ret.

Salg og fusion: I tilfælde af, at We Are Digital ApS sælges, fusioneres eller ændrer selskabsform, fortsætter aftalen i det nye selskab på sammevilkår som den underskrevne kontrakt.

Force majeure: We are Digital er ikke erstatningspligtig for manglende opfyldelse af We are Digitals forpligtelser, såfremt We are Digital kangodtgøre at dette skyldes en hindring uden for We are Digitals kontrol så som, men ikke begrænset til, krig, krigslignende situationer, brand, strejke,lockout, forsinket eller mangelfuld levering fra underleverandører, hackerangreb, servernedbrud, nedbrud af elektricitet og nedbrud afinternetforbindelse, epidemier/pandemier.

I så fald er We are Digital berettiget til at forlænge leveringstiden tilsvarende eller til at hæve aftalen. Så snart hindringen er ophørt, er hver afparterne forpligtet ifølge aftalen, med mindre We are Digital forinden har hævet denne. En hindring på mere end 3 måneder berettiger hver afparterne til at hæve aftalen.

Bankoplysninger

Hvidbjerg bank

Reg: 7500
Konto nr.: 0001528894

IBAN: DK9175000001528894
BIC/SWIFT: HVBADK21

Modtag et uforpligtende tilbud

- ligesom andre af vores glade kunder

Bricks A/S
Lighthouse Ejerforening
Frontdata A/S
Wheelfindr
AAAC
Aros Leasing
Få en uforpligtende samtale
Medie Vækst ApS

Medie Vækst ApS

  • Europaplads 2, 7.
    8000 Aarhus C, Danmark

  • Hjem
  • Omkring os
  • Kontakt os

Vi tilbyder

  • Søgeoptimering
  • Tekstforfatning
  • Linkbuilding
  • Hjemmeside
  • Webshop
  • Logo design
  • Hosting

Annoncering

  • Google Ads
  • Facebook Ads
  • Instagram Ads
  • LinkedIn Ads
  • Snapchat Ads

Åbningstider

Mandag 09.00 - 17.00
Tirsdag 09.00 - 17.00
Onsdag 09.00 - 17.00
Torsdag 09.00 - 17.00
Fredag 09.00 - 17.00
Lørdag Lukket
Søndag Lukket
  • Find kontaktoplysninger

Copyright © 2021 · Alle rettigheder reserveret · CVR DK40390103


  • Vores CSR


Co2stream.com


  • Handelsbetingelser
  • Brugerbetingelser
  • Pivatlivspolitik
  • Cookiepolitik